Luokat
Soita nyt! 0700 03445
Puhelun hinta: 3,58€/min + pvm
 
 
Tarvitsetko apua?
Spiritualismi

Viisi päivittäistä vinkkiä itsesi rakastamiseen

Elämme modernia elämää, jossa stressaavat tilanteet ja velvoitteet ovat arkipäivää. Kaaoksen keskellä olisi tärkeää muistaa huolehtia päivittäin omasta psyykkisestä, fyysisestä ja henkisestä terveydestä, olemalla kiitollinen niin pienistä kuin suuristakin saavutuksista. Seuraavilla yksinkertaisilla vinkeillä luot itsellesi rutiinin, jonka omaksumalla suhtaudut itseesi rakastavimmin ja empaattisemmin, jolloin sinun on myös helpompi kohdata maailman haasteet.

Aloita päiväsi rakkaudella, ei tekniikalla

Moni meistä aloittaa päivänsä todennäköisesti puhelimen selaamisella ja sosiaalisen median päivittämisellä. Tämä on ihan normaalia nykyaikana, mutta se voi olla juuri se asia mikä määrittää loppupäiväsi vireen. Puhelimen sijasta tartu aamulla kirjaan, kokeile joogaa tai kirjoita ylös unelmiasi. Kun aloitat aamusi keskittymällä itseesi ja omaan hyvinvointiin, määrittää se suhtautumisesi kaikkeen muuhun tapahtuvaan päivän aikana, jolloin sinun on helpompi kohdata mahdolliset haasteet rauhallisemmin ilman stressiä. 

rakastamiseen

Luovu kontrollista ja opettele päästämään irti

On olemassa paljon ihmisiä, joilla on suuri tarve kontrolloida kaikkea, mutta tämä saattaa olla vain yritys saavuttaa tasapaino maailmassa, joka on jatkuvassa liikkeessä ja jossa mikään ei ole varmaa. Ole itsellesi kärsivällinen ja armollinen tilanteissa, joissa sinun täytyy luopua kontrollista ja päästää irti. On kuitenkin turha pitää kiinni asioista, joita ei voi muuttaa, koska yksityiskohdista murehtiminen ja asioiden vatvominen ei ole hyväksi mielenterveydelle. Kun oivallat että kaikki asiat eivät ole aina sinun käsissäsi, ymmärrät ettei kaikki ole myöskään sinun syytäsi. Vapautumalla syyllisyyden taakasta pääsee positiivinen energia virtaamaan elämääsi. 

Jätä aikaa meditaatiolle

Mitä enemmän annat ajatuksillesi tilaa, sitä positiivisemmin alat näkemään oman itsesi. On tieteellisesti todistettu, että omaan sisäiseen maailmaan keskittyminen ajan kanssa, parantaa mielialaa ja yleistä hyvinvointia. Meditointi on hyödyllinen erityisesti stressaavissa tilanteissa, jolloin sen avulla voi ottaa hetken aikaa itselle ja jäsentää ajatuksiaan. 

Kuvittele ja luo

Kuvittele elämä, jossa olet kokonaisvaltaisesti rakastunut itseesi. Millaiselta se näyttää? Miltä sinusta tuntuu? Onko sinulla jotain sellaista, mitä et voi tällä hetkellä saavuttaa? Pysähdy hetkeksi, ja vakuuta itsesi kyvyistäsi ja lahjoistasi; pidä ne mielessäsi ja luo itsellesi mantra, jota voit toistaa päivän mittaan. Voit sanoa yksinkertaisesti vaikka: ”Ansaitsen rakkautta” tai ”Ansaitsen hyviä asioita”. Näillä jatkuvilla pienillä muistutuksilla itsellesi omasta arvostasi, opettelet helposti rakastamaan itseäsi enemmän.

Palkitse itsesi, koska ansaitset sen

Hyvinvointirutiineistasi huolimatta, tarvitset pieniä taukoja elämästä. Tämä on tärkeä osa prosessissa kohti itsensä rakastamista. Palkitse itsesi välillä tekemällä asioita, jotka maadoittavat sinut. On se sitten vapaapäivä töistä, matka ulkomaille, pyöräretki tai uusi ostos, ansaitset saada itsellesi mahdollisuuden virkistäytymiseen. Sinä tunnet itsesi parhaiten, joten kuuntele tarpeitasi herkästi. 

Mitä jos elämäsi tärkein päätös, jonka voit tehdä, on itsesi hyväksyminen ja rakastaminen? Päivittäinen itsensä rakastaminen voi tuntua helpolta tehtävältä, mutta sen ylläpitämiseen tarvitaan harjoitusta ja päättäväisyyttä. Joka tapauksessa, kun päätät omistautua itsellesi ja hyvinvoinnillesi, vahvistat ihmissuhteitasi, uraasi, nykyhetkeäsi ja tulevaisuuttasi!

 
 
Suomen parhaat näkijät ovat tavoitettavissa ja tekevät tulkintoja puhelimitse 24/7.
0700 03445
Puhelun hinta: 3,58€/min + pvm
Kristiina
Alanumero:
 
Niitta
Alanumero:
 
Inkeri
Alanumero:
 
Ishtar-Maria
Alanumero:
 
Tuulia
Alanumero:
 
Onerva
Alanumero: