Luokat
Soita nyt! 0700 03445
Puhelun hinta: 3,56€/min + pvm
 
 
Tarvitsetko apua?
Spiritualismi

Hyvän mielen parhaat ruoka-aineet

Onko sinulla vaikeuksia tehdä suuria päätöksiä? Reistaileeko muistisi? Onko sinulla vaikeuksia nähdä asiat sellaisina kuin ne ovat? Hämmästyttää, mutta ruokavaliollasi on valtava rooli näissä mielenterveydellisissä ominaisuuksissa. Oikea ravinto voi terävöittää kykyjäsi ja selkeyttää ajatuksiasi. Sitä kutsutaan ajatuksenruoaksi!

 

Oikeat ravintoaineet ovat ratkaisevan tärkeitä elämän laadun kannalta. Aivot tarvitsevat erityisiä ainesosia toimiakseen parhaimmillaan. Tietenkin sinun täytyy välttää kaikki elintarvikkeet, joille olet allerginen. Lisäksi sinun tulee kuunnella terveydenhuollon ammattilaisia, ennen kuin muutat ruokavaliotasi radikaalisesti. Näiden huomioiden jälkeen, millaiset ​​elintarvikkeet sitten nimenomaan parantavat aivojen ja mielen hyvinvointia?

omega

Omega-3-hapot

Tunnetaan paremmin nimellä rasvahappo. Omega-3 löytyy tavallisesti myös luonnollisista raaka-aineista, mutta niitä voi tehostaa pillereillä, kuten esimerkiksi niillä, jotka sisältävät kalaöljyä. Jotta saat kuitenkin parhaan tuloksen tästä ”aivoruoasta”, on parasta saada se suoraan lähteestä, lautaselta, eikä niinkään lääkkeestä. Bonuksena aivojen terveydelle, omega-3-rasvahappojen uskotaan myös lisäävän sydänterveyttä, parantavan mielialaa ja vähentävän masennusta!

Hyvä uutinen on, että sinun ei tarvitse syödä lihaa saadaksesi Omega-3 olennaiset edut. Kasviperäisiä omega-3-happoja on laajalti saatavilla myös kasvissyöjille ja vegaaneille! Jos sinulla on vaikea löytää omega-kolmea runsaasti varustellusta paikallisesta ruokakaupasta, kannattaa käydä erikoisruokavalioille tarkoitetuissa kaupoissa, kuten terveyskaupassa tai suoraan kalamarkkinoilla. Toinen vaihtoehto on ostaa kuivatavaroita verkossa ja tilata ne suoraan kotiisi.

Seuraavassa listassa on joitain helposti syötäviä esimerkkejä, jotka luonnollisesti sisältävät merkittäviä määriä elintärkeitä omega-3-happoja:

pellavansiemenet

saksanpähkinät

chia-siemenet

hampunsiemenet

merilevä

kananmunankeltuaiset

lohi

makrilli

sardiinit

tonnikala

Flavonoidit

Tunnetaan myös nimellä P-vitamiini. Flavonoidien saanti on suosiossa erityisesti niille, jotka rakastavat ja himoitsevat hedelmiä. Tämä tarkoittaa sitä, että voit nauttia niitä yllin kyllin ja näin rohkaista aivojasi työskentelemään korkeimmillaan. Tämä tuo lisää mahdollisuuksia kasvinsyöjille. Niiden avulla he saavat mielensä oikeille raiteille vaarantamatta heidän erikoisruokavaliotaan!

Nämä erityyppiset vesipohjaiset ​​ravintoaineet on todettu hyviksi poistamaan toksiineja aivoista sekä parantamaan aivojen solujen välistä kommunikaatiota. Ne myös pienentävät riskiä sairastua aivohalvaukseen ja sydäntauteihin. Joten seuraavalla kerralla, kun himoitset hedelmäsalaattia, voit halutessasi todeta: "Voin rauhallisin ja hyvällä mielin syödä tämän!"

Älä kuitenkaan erehdy. Kaikki hedelmät eivät sisällä tätä elintärkeää flavonoidikomponenttia. Hyödynnä nämä hedelmät ja ota talteen hyödylliset flavonoidit seuraavasta listasta:

omenat

mango

appelsiinit

papaija

päärynät

mansikat

vesimeloni

mustikat

kirsikat

sitruunat

limetin

greippi

Jos tavoitteena on saavuttaa paras ajattelukyky ruokavaliolla, muista myös sisällyttää elintarvikkeet sekä Omega 3:een että flavonoideihin päivittäisessä ruokavaliossa. Tee niin, ja pian tuntuu siltä, ​​että olet selkeämpi, voit paremmin ja pystyt oppimaan ja sisäistämään uusia tietoja.

 
Suomen parhaat näkijät ovat tavoitettavissa ja tekevät tulkintoja puhelimitse 24/7.
0700 03445
Puhelun hinta: 3,56€/min + pvm
Sini Sieppi
Alanumero:
 
Hannele Varis
Alanumero:
 
Hannu Hyttinen
Alanumero:
 
Johanna Karpov
Alanumero:
 
Miina-Marketta
Alanumero:
 
Milla Saari
Alanumero: