Luokat
Soita nyt! 0700 03445
Puhelun hinta: 3,56€/min + pvm
 
 
Tarvitsetko apua?
Spiritualismi

Kuinka tehdä meditaatiosta tapa

Jos vastuuta ja velvoitteita ei olisi olemassa, huolehtiminen itsestäsi ja tarpeistasi olisi helppoa, eikö? Valitettavasti tämä ei kuitenkaan ole maailma, jossa elämme.

Ajan löytäminen itsellemme tuntuu työläämmältä kuin mikään muu, joten kysymys kuuluukin, mistä aloittaisimme?

Meditaatiosta on monenlaisia ​​hyötyjä mielelle, keholle ja sielulle. Se luo ihmeellisen perustan itsehoito-ohjelmalle.

Voi olla suurikin haaste yrittää tehdä meditaatiosta tapa kaaoksen keskellä.

Tässä on nopea tehtäväluettelo, kunhan vain pyrit sisällyttämään sovitun hetken päivittäiseen rutiiniisi ja pitämään siitä kiinni!

meditaatiosta

Aikomus

Sinun tulee tietää, että sinun on toimittava, mutta toiminta onkin kokonaan asia erikseen. Toimintamallin muuttaminen on välttämätöntä saadakseen itselleen oman hetken. Jos sinulla ei ole energiaa, rakkautta tai suuntaa elämässäsi, meditointi voi olla muunnosväline, joka ohjaa sinua selvittämään tarvittavat totuudet. Tunnepitoisten tukosten lähteen löytäminen meditaation avulla auttaa sinua tutkimaan niitä ja tekemään tarvittavia muutoksia. Anna omille huolillesi tilaa ja huomiota, jonka se ansaitsee, kun pidät itseäsi etusijalla. Henkisen terveyden merkitys elämässäsi on ensimmäinen askel!

Ajoitus on kaikki kaikessa

Ajoitus on tärkeää ja joskus jokin saattaa tehdä meistä voimattoman pysäyttääkseen, muuttaakseen tai kääntääkseen ajan takaisin. Hallitse tätä ja sitoudut meditaatiota varten.

Tulet tuntemaan, että meditaatio auttaa jaksamaan – se auttaa aloittamaan päivän stressittömästi tai rentoutumaan stressaavan päivän jälkeen.  Varmista kuitenkin, että meditoit samaan aikaan joka päivä. Sinun on huolehdittava ajasta, suunniteltava ajankohta valmiiksi ja tehdä siitä rutiini käytäntö - joka päivä.

Meditaatio on yksinkertaisuuden käytäntö - anna sen myös olla yksinkertainen!

Sen ymmärtäminen, että meditaatiosta tulisi tulla käytäntö, joka yksinkertaistaa ja yhdistää kehosi ja mielesi on tarpeen ennen kuin aloitat. Jos pidät meditaation liian monimutkaisena ja vaikeana, kulkevat nämä negatiiviset tunteet etusijalla, mikä tekee siitä vaikeampaa rentoutua ja tutkia mieltäsi. Hengitä muutaman kerran syvään ennen kuin aloitat harjoittelun, se rauhoittaa kehon ja rauhoittaa mielesi. Luota siihen, että meditaation teko on yksinkertaista ja vastusta jokaista ajatusta, jotka monimutkaistavat sen tarvetta!

Kun tunnet, että olisi hyvä aika tehdä mielestäsi, kehostasi ja sielustasi harmonisempi, tee meditaatiota itsehoitokäytännön perustaksi. Meditaatiosta tulee nopeasti jokapäiväinen käytäntö, joka auttaa sinua rentoutumaan tai energisoimaan uudelleen.

 
 
Suomen parhaat näkijät ovat tavoitettavissa ja tekevät tulkintoja puhelimitse 24/7.
0700 03445
Puhelun hinta: 3,56€/min + pvm
Susu
Alanumero:
 
Taika
Alanumero:
 
Tarja Sahari
Alanumero:
 
Inkeri
Alanumero:
 
Eva Maria
Alanumero:
 
Sini Sieppi
Alanumero: