Usein kysytyt kysymykset
Mikä on lisämaksullisen puhelinlinjan ja korttimaksulinjan välinen ero?
Tärkein ero on maksutavassa. Soittamalla lisämaksulliseen numeroon puhelun kulut lisätään puhelinlaskuun, korttimaksunumeroon soittamalla ostat etukäteen puheminuutteja kortillasi, eli jälkimmäisessä maksut veloitetaan pankkitililtä.
Mikä etu korttimaksutilauksella?
Korttimaksutilaus on paljon edullisempi vaihtoehto kuin soittaa lisämaksulliseen linjaan, koska ostamalla 10 puheminuuttia saat lisäksi ensimmäisenä kuukautena 10 maksutonta puheminuuttia, toisesta kuukaudesta lähtien 5 maksutonta puheminuuttia. Ensimmäisenä kuukautena saat puhua näin ollen 35,80 euron edestä 20 minuuttia, toisesta kuukaudesta lähtien 35,80 euron edestä 15 minuuttia.
Se on helppoa, koska puheminuutit lisätään joka kuukausi automaattisesti saldoosi. Jos sinulle jää käyttämättömiä puheminuutteja, et menetä niitä vaan ne siirtyvät seuraavalle kuukaudelle.
Näin voit helpommin seurata ostoksiasi ja olet niistä ajan tasalla.
Jos saldo loppuu kesken puhelun, voiko keskustelu jatkua lisämaksullisen linjan puolella?
Vain siinä tapauksessa, jos lopetat korttimaksulinjan puhelun ja soitat uudestaan lisämaksulliseen numeroon. Ei ole mahdollista siirtyä korttimaksulinjalta suoraan lisämaksulliseen linjaan. Mikäli jäät kuitenkin jatkamaan keskustelua saldon loputtua, järjestelmä varaa automaattisesti 10 euron ostosumman katevarauksena kortiltasi ennen varsinaista maksutapahtumaa. Puhelun päätyttyä kortiltasi veloitetaan maksu puhuttujen minuuttien perusteella ja katevaraus poistetaan veloituksen tapahduttua.
Voinko päästä suoraan lähetykseen soittamalla korttimaksunumeroon?
Tämä ei ole mahdollista. Jos haluat päästä suoraan lähetykseen, sinun tulee soittaa lähetyksen aikana ruudussa näkyvään puhelinnumeroon. Jos soitat korttimaksunumeroon, järjestelmä ei tarjoa vaihtoehtoa päästä suoraan lähetykseen.
Miten pystyn hyödyntämään korttimaksutilaustani?
Jos haluat käyttää palvelua, sinun tulee rekisteröityä sivullamme, jonka pääset tekemään tästä.
Mitä tietoja tarvitset rekisteröitymiseen?
Rekisteröitymiseen tarvitset seuraavia tietoja: nimi, syntymäaika, lähiosoite ja laskutusosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite sekä maksukorttitiedot kuten korttinumero, voimassaoloaika ja CVC turvakoodi.
Mitä tapahtuu, jos en anna lupaa tietojeni käsittelyyn rekisteröinnin yhteydessä?
Pystyt suorittamaan onnistuneen rekisteröinnin mikäli annat luvan tietojen käsittelyyn. Jos yllä mainituista tiedoista jokin tieto puuttuu, rekisteröinti tulkitaan epäonnistuneeksi etkä tällöin pysty käyttämään korttimaksutilauspalvelua.
Ovatko korttitietoni turvassa?
Kyllä, koska AstralTv ei saa kortin tietoja itselleen eikä myöskään tallenna niitä. Korttitietosi näkyvät ainoastaan maksujärjerstelmällä Payvision.com.
Mitä tapahtuu onnistuneen rekisteröitymisen jälkeen?
Rekisteröitymisen jälkeen järjestelmä lähettää sinulle 4-numeroisen PIN-koodin rekisteröitymisen yhteydessä annettuun sähköpostiosoitteeseen. Tämä salainen koodi on sinun asiakastunnuksesi, jota tarvitset korttimaksulinjaan tunnistautumiseen. Käsittele koodiasi huolella ja luottamuksella.
Voinko vaihtaa PIN-koodin?
Kyllä, PIN-koodin voit vaihtaa milloin tahansa.
Kuinka tilaus toimii?
Rekisteröistymisen jälkeen sinulla on mahdollisuus tehdä tilaus, johon saat 10 puheminuutin lisäksi ensimmäisenä kuukautena 10 maksutonta puheminuuttia, toisesta kuukaudesta lähtien 5 maksutonta puheminuuttia. Tilauksen tehtyä kortiltasi veloitetaan joka kuukausi tilausmaksu aina samana päivänä, kun tilaus oli tehty.
Miten voin käyttää tilaustani?
Jotta pääset käyttämään ladattua saldoasi, sinun tulee soittaa korttimaksulinjalle puhelinnumeroon 0100 866110 ja antaa asiakastunnistautumiseen tarvittavan nelinumeroisen salaisen koodisi, joka lähetettiin sinulle sähköpostitse rekisteröitymisen yhteydessä. Mikäli soitat lisämaksulliseen linjaan, sinun ei ole mahdollista hyödyntää kortilla ostettuja puheminuutteja.
Kuinka kauan pystyn hyödyntämään käyttämättömiä puheminuutteja?
Jos et ole kyseisenä kuukautena käyttänyt puheminuuttejasi, puheminuutit siirtyvät seuraavalle kuukaudelle.
Mistä saan tiedon sen hetken saldostani?
Sen hetkisen saldosi voit tarkistaa nettisivuston kautta omassa profiilissasi tai voit kuunnella sen myös soittamalla korttimaksulinjaan.
Miten pääsen lataamaan saldoani?
Minuuttipaketin voit ostaa joko AstralTv:n nettisivuilta tai soittamalla korttimaksunumeroon 0100 86610.
Mitä tapahtuu, jos saldoni loppuu kun olen juuri keskustelmessa tulkitsijan kanssa?
Minuuttia ennen saldosi loppumista kuulet äänimerkin, joka muistuttaa siitä, että saldosi loppuu minuutin päästä ja ilmoittaa, että voit jatkaa keskustelua 3,58 euron minuuttihintaan. Jos päätät jatkaa keskustelua, järjestelmä varaa automaattisesti 10 euron ostosumman katevarauksena kortiltasi ennen varsinaista maksutapahtumaa. Puhelun päätyttyä kortiltasi veloitetaan maksu puhuttujen minuuttien perusteella ja katevaraus poistetaan veloituksen tapahduttua.
Miten voin perua tilaukseni?
Tilauksen voit perua milloin tahansa laittamalla viestiä info@astraltv.fi osoitteeseen.