Luokat
Soita nyt! 0700 03445
Puhelun hinta: 3,58€/min + pvm Sinua veloitetaan vasta päästyäsi tulkitsijalle
 
Rekisteröityneille korttimaksajille 0100 86610
Puhelun hinta: pvm/mpm
 
 
Tarvitsetko apua? info@astraltv.fi
Kauneus - Terveys

Onko sinulla joskus vaikeuksia nukahtaa?

Eikö olekin turhauttavaa, kun tuntuu että uni ei tule millään, vaikka olet yrittänyt kaikkea mahdollista? Unettomuus voi johtua monista tekijöistä, mutta onneksi on olemassa juttuja, joita voit kokeilla auttaaksesi itseäsi rentoutumaan ja nukahtamaan nopeammin.

Tässä on viisi tapaa, jotka voivat vähitellen auttaa sinua pääsemään eroon unettomuudesta ja saamaan paremman yölevon: 

  1. Meditointi: Meditointi ennen nukkumaanmenoa voi auttaa rauhoittamaan mieltäsi ja vähentämään stressiäsi, mikä voi auttaa sinua nukahtamaan nopeammin. Voit kokeilla meditaatiota esimerkiksi rauhoittavan musiikin kanssa tai käyttämällä meditaatio-appia. 
  2. Hengitysharjoitukset: Hengitysharjoitukset voivat auttaa sinua rentoutumaan ja vähentämään ahdistusta, joka voi olla yksi unettomuuden syistä. Kokeile vaikka joogassa käytettäviä hengitysharjoituksia, kuten rauhoittava box-breathing, ennen nukkumaanmenoa.  

Onko sinulla joskus vaikeuksia nukahtaa?

Box breathing
 on yksinkertainen hengitysharjoitus, joka auttaa saavuttamaan rentoutuneen ja rauhallisen tilan. Kun hengität neljän sekunnin jaksoissa sisään, pidät hengitystä neljä sekuntia, hengität ulos neljän sekunnin jaksoissa ja pidät hengitystä neljä sekuntia ennen seuraavaa sisäänhengitystä, voit visualisoida mielessäsi laatikon. Kuvittele, että hengität ylöspäin laatikon yhtä sivua pitkin, pidät hengitystä ylös toista sivua pitkin, hengität alas laatikon toista sivua pitkin ja pidät hengitystä alas toista sivua pitkin. Tämä harjoitus auttaa hidastamaan hengitystä ja rauhoittamaan mielen. 

1. Istu tai makaa mukavassa asennossa. 
2. Hengitä nenän kautta hitaasti neljän sekunnin ajan. 
3. Pidätä hengitystä neljän sekunnin ajan. 
4. Hengitä hitaasti ulos neljän sekunnin ajan. 
5. Pidätä hengitystä neljän sekunnin ajan. 
6. Toista koko sykli useita kertoja, kunnes tunnet olosi rentoutuneemmaksi.”
 
Ps. Box breathingia voi käyttää myös päivän aikana stressin hallitsemiseen ja keskittymisen lisäämiseen. 

  1. Aromaterapia: Aromaterapia voi auttaa sinua rentoutumaan ja nukahtamaan nopeammin. Laventeliöljy on erityisen hyvä vaihtoehto, sillä se voi auttaa sinua rentoutumaan ja lievittää stressiä. Kokeile hieroa muutama tippa laventeliöljyä käsiisi ja hengitä syvään sen tuoksua. 
  2. Kirjoittaminen: Kirjoittaminen ennen nukkumaanmenoa voi auttaa sinua jäsentämään ajatuksiasi ja myös purkamaan mahdollista ahdistusta. Lisäksi se voi auttaa sinua rentoutumaan ja nukahtamaan nopeammin. Kokeile pitää päiväkirjaa tai kirjoita erityisesti juuri illalla ylös asioita, joista olet kiitollinen. 
  3. Visualisointi: Visualisointi voi auttaa sinua rentoutumaan ja vähentämään stressiä, mikä voi auttaa sinua nukahtamaan nopeammin. Kokeile visualisoida mieleesi paikka, kuten ihanan rauhallinen metsä tai ranta, ja keskittyä sen kauneuteen ja rauhoittavaan tunnelmaan. Voit myös kuvitella itsesi rentoutuneena ja rauhallisena, nukkumassa mukavasti sängyssäsi. Keskity mielikuvaan ja anna sen rauhoittaa mieltäsi ja kehoasi. 

 
On tärkeää muistaa, että unen laatu vaikuttaa merkittävästi hyvinvointiin. Jos sinulla on vaikeuksia nukahtaa, kokeile näitä yksinkertaisia tapoja ja löydä ne, jotka toimivat parhaiten sinulle. Muista kuitenkin, että jos unettomuus jatkuu pitkään, kannattaa keskustella asiasta lääkärin kanssa. 
Toivomme, että nämä vinkit auttavat sinua nukkumaan paremmin ja saamaan ansaittua lepoa ja rentoutumista! 
 
Voit myös pyytää apua tulkitsijoiltamme, he odottavat soittoasi ympäri vuorokauden! 
Soita numeroon 070003445!
 


Terveys ja kauneus, fyysinen ja henkinen hyvinvointi ovat asioita, joita pidämme itsestäänselvyyksinä, kunnes jokin asia aiheuttaa niihin liittyen epävarmuutta. Eikä silloinkaan ole helppoa tunnistaa, että tarvitsemme apua.

Henkisen epätasapainon kanssa ei kannata leikkiä! Selvänäköisyyttä omaavien tulkitsijoidemme opastuksella voit arvioida alueita, jotka tarvitsevat huomiotasi, ja saada tietoa terveyteesi ja hyvinvointiisi vaikuttavista tekijöistä. Sinulle sopivan tulkitsijan avulla voit palauttaa kehosi ja mielesi tasapainon!


Mikä AstralTV on?

AstralTV on yksi luotettavimmista ennustustulkintoja tarjoavista verkkoyhteisöistä. ASTRALTV on jo yli 8 vuoden aikana tehnyt tuhansia ennustuksia puhelinkonsultaatioiden kautta. Se on auttanut monia löytämään tiensä onnellisempaan elämään ja parantamaan elämän laatua. Tarjoamme paljon enemmän kuin ennustamista, meiltä saat tukea ja neuvoa elämän sinulle tärkeisiin kysymyksiin. Mielenrauha, tasapainoinen elämä ja onnellisuus ovat vain puhelinsoiton päässä.

TYli 40 selvännäkijän, astrologin, unien tulkitsijan ja henkisen neuvojan joukosta löydät varmuudella sinulle sopivan selvännäkijän. Soita yhdelle luotettavimmista ja omistautuneimmista meedioistamme jo tänään! Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia, ja voit puhua ongelmistasi mahdollisimman turvallisella tavalla ilman, että ne joutuvat asiattomien korviin. Palvelumme on luottamuksellinen ja turvallinen, saat suorat vastaukset todellisilta meedioilta, 100% tyytyväisyys!

 
Suomen parhaat näkijät ovat tavoitettavissa ja tekevät tulkintoja puhelimitse 24/7.
0700 03445
Puhelun hinta: 3,58€/min + pvm Sinua veloitetaan vasta päästyäsi tulkitsijalle
Eva Maria
Alanumero:
 
Sirpa
Alanumero:
 
Elli Roth
Alanumero:
 
Sanna Swan
Alanumero:
 
Lotta
Alanumero:
 
Sarita
Alanumero: