Luokat
Soita nyt! 0700 03445
Puhelun hinta: 3,58€/min + pvm Sinua veloitetaan vasta päästyäsi tulkitsijalle
 
Rekisteröityneille korttimaksajille 0100 86610
Puhelun hinta: pvm/mpm
 
 
Tarvitsetko apua? info@astraltv.fi
Henkisyys

10 vinkkiä onnellisuuteen

Haluatko sinäkin olla onnellinen? Me kaikki haluamme olla onnellisia, joten se on helppo kysymys. Vaikeampi kysymys on: Oletko valmis tekemään jotain asian eteen? Tässä vaiheessa on todettava, että onnellisuus ei välttämättä ”tapahdu itsestään”. Jos ihmismieli jätetään omien selviytymiskeinojensa varaan, se helposti tarttuu negatiivisuuteen: sitä kutsutaan "negatiivisuuspainotteisuudeksi", ja se on ihmiselle luontainen selviytymisstrategia.

Onnellisuuden saavuttamiseksi sinun on ylitettävä tämä taipumus ja koulutettava itsesi uuteen, hieman erilaiseen ajattelutapaan. 
Aivan kuten fyysistä harjoittelua on tehtävä säännöllisesti, myös henkistä harjoittelua on tehtävä säännöllisesti. Kyse on onnellisuutta ruokkivien tapojen luomisesta ja niiden tarkoituksellisesta toteuttamisesta. 
Sinun ei tarvitse omaksua kaikkia näitä tapoja kerralla, mutta tässä on 10 tapaa, joita voit lähteä lisäämään elämässäsi... 
 

1. Ota haaste vastaan 

Elämäsi parhaat hetket eivät ole passiivisia hetkiä. Sen sijaan ne tapahtuvat yleensä silloin, kun kehoasi tai mieltäsi venytetään äärirajoille pyrkiessäsi saavuttamaan jotakin arvokasta, jotakin, joka saa sinut reagoimaan, ottamaan riskejä ja uskomaan itseesi. 
Jotta voit kokea nämä parhaat hetket, sinun on löydettävä projekti, joka innostaa sinua, joka vaatii päättäväisyyttä ja tarjoaa haasteita. 
Haasteet vaativat ponnisteluja, mutta ne myös ruokkivat luovuutta. Luovuutta vaativiin haasteisiin tarttuminen on varma tapa lisätä onnellisuuden tunnetta!
 
10 vinkkiä onnellisuuteen

2. Anna anteeksi menneet asiat 

On luonnollista pohtia, mikä on tuonut sinut tähän pisteeseen elämässäsi. On kuitenkin myös tärkeää muistuttaa itseäsi siitä, että et voi tehdä mitään muuttaaksesi menneisyyttä. 
Parasta, mitä voit tehdä, on kysyä itseltäsi, mitä tekisit seuraavalla kerralla toisin, ja sitten siirtyä eteenpäin, antaa anteeksi muille ja itsellesi. 
Kun huomaat mielesi murehtivan menneisyyttä, pyri tietoisesti muuttamaan ajatustesi suuntaa ja keskittymään siihen, mikä on nyt hallinnassasi. 
Älä kiellä menneisyyttäsi - se on osa sinua - mutta älä myöskään jämähdä siihen. Harjoita itseäsi katsomaan eteenpäin ja ottamaan askeleita, joita voit ottaa tässä ja nyt, ja huomaat, että elämä tuntuu kummasti mukavammalta.  
 

3. Keskity tunteisiisi 

Keskittyminen auttaa sinua kiinnittämään huomiota sisäiseen tunnemaailmaasi, tunteiden tunnistamisen ja tutkiskelun kautta. 
Sen sijaan, että välttelisit, tukahduttaisit tunteitasi tai yrittäisit jättää ne huomiotta, vie huomattavasti vähemmän energiaa myöntää tyynesti kaikki tunteet ja sisäiset tuntemukset. 
Kun otat tavaksesi tarkkailla ja hyväksyä sisäisiä tuntemuksiasi, nuo tietyt tuntemukset vähenevät ja sinusta tulee rauhallisempi - mikä on onnellisuuden avaintekijä. 
 

4. Ole kiitollinen 

Ihmiset, jotka tuntevat enemmän kiitollisuutta, selviytyvät paremmin suurista elämänmuutoksista ja ovat vähemmän stressaantuneita, vähemmän masentuneita ja tyytyväisempiä ihmissuhteisiinsa. 
Voit tehdä kiitollisuudesta tavallisen olotilan laskemalla kiitollisuutesi aiheita. Tuntuu turhalta valittaa pienistä asioista, kun voit esimerkiksi olla kiitollinen siitä, että sinä ja läheisesi olette elossa ja terveitä. 
Yhtä lailla voi tuntua turhalta stressata liikaa laskujen maksamisesta, kun voi olla kiitollinen siitä, että sinulla on katto pääsi päällä. 
Tee listoja elämäsi hyvistä asioista tai ota tavaksi kertoa säännöllisesti ihmisille hyvistä asioista, joita päiväsi aikana on tapahtunut, ja alat tuntea olosi onnellisemmaksi lähes välittömästi. 
 

5. Yksinkertaista 

Psykologiset tutkimukset osoittavat, että ihmiset kärsivät enemmän stressistä sotkuisissa asunnoissa ja toimistoissa. Siistissä tilassa olo on rennompi ja energisempi. 
Luo elämääsi yksinkertaisuutta siivoamalla: heitä pois vaatteet, kirjat ja kodin tavarat, joihin et ole koskenut viimeiseen kolmeen vuoteen. 
Feng Shui oppien mukaan se, mihin keräät sotkua talossasi, voi myös osoittaa, missä myös elämäsi energia saattaa olla tukossa.  
Kasvata omaa ruokaa, vietä aikaa puutarhassa/luonnossa ja elä itsesi näköistä elämää.  
Yksinkertaisesti eläminen vähentää stressiäsi, ja sen pohtiminen, mitä elämäsi yksinkertaistaminen vaatii, auttaa sinua keskittymään ja pitämään huomiosi niissä asioissa, jotka ovat sinulle todella tärkeitä. Tämä on onnellisuuden perusta. 
 

6. Hymyile, aina kun voit 

Turvallisuuden tunne on olennainen osa onnellisuuden tunnetta. Tutkimukset ovat osoittaneet, että aivokemikaali oksitosiini purkaa ns. uhkavasteen. 
Halailu on yksi tapa lisätä oksitosiinitasoja, mutta Koronan myötä emme ehkä enää halaa ihan niin paljon kuin ennen. Voit saada aivosi erittämään oksitosiinia myös hymyilemällä useammin. 
Hymyilemisestä tulee helposti tapa, joten tee sitä aina kun voit! 
 

7. Hengitä 

Kun olet ahdistunut, hengitystiheytesi muuttuu helposti lyhyemmäksi. Jos haluat vakauttaa tunteitasi ja rauhoittaa kehoasi, hallittu hengitys on tehokas tapa tehdä se. 
Harjoita itseäsi hengittämään syvään nenän kautta, anna ilman kulkea ensin vatsaan ja sen jälkeen keuhkoihin, jonka jälkeen hengitä hyvin hitaasti ulos, suun kautta. Kun työskentelet hengityksesi kanssa, työskentelet samalla tunteittesi vakauttamiseksi. 
 

8. Rakasta  

On paljon tutkimuksia siitä, että toisen ihmisen (tai lemmikin) rakastamiseen sitoutuminen lisää onnellisuuden tunnetta. On monia syitä siihen, miksi toimivien, pitkäaikaisten, sitoutuneiden ihmissuhteiden uskotaan tekevän ihmisistä onnellisempia ja terveempiä. Tärkeimpänä näistä ovat myönteinen tuki ja kokemus siitä, että esimerkiksi työ- ja elämän stressi tilanteista voidaan keskustella luottamuksella välittävän läheisen kanssa, mikä auttaa lievittämään stressiä. 
 

9. Ole yhteyksissä maailmaan ja muihin ihmisiin 

Onnelliset ihmiset ovat ihmisiä, jotka ovat yhteydessä itsensä ulkopuoliseen maailmaan ja muihin ihmisiin. Ota tavaksi löytää tapoja luoda näitä yhteyksiä, sillä nekään eivät synny itsestään; ne on saatava aikaan. 
Yhteyden luominen toisiin auttaa mm. tasapainottamaan antamisen ja saamisen virtaa elämässäsi - molemmat niistä voivat tuoda onnellisuuden tunteita. Kun olet yhteydessä toisiin, voit saada tukea ja vastavuoroisesti tarjota tukea muille. 
 

10. Meditoi 

Meditatiivinen mielentila syntyy harjoittelusta ja myös sopivasta kurinalaisuudesta. Meditaatio on harjoitus, joka kehittää kykyäsi tietoisuuteen, kärsivällisyyteen, myötätuntoon ja selkeyteen. Tutkimukset osoittavat myös, että meditaatio edistää voimakkaasti onnellisuuden tunteita ja voi vähentää stressin ja ahdistuksen tunteita. 
Meditaation avulla voit kehittää aivojen uuden perustilan, joka keskittyy vähemmän egoon ja menneisyyden miettimiseen tai tulevaisuuden stressaamiseen ja on enemmän linjassa nykyhetken kanssa. Kyky elää nykyhetkessä on keskeistä onnellisuuden kokemukselle. Ohjatut meditaatiot ovat loistava tapa aloittaa meditaation harjoittelu tai pysyä motivoituneena siihen. 
 
Muistathan, että ennustajamme, astrologimme, selvänäkijämme ovat tavoitettavissa ympäri vuorokauden. Soita vaikka nyt numeroon 070003445

 
 

Henkisyys kattaa monia eri suuntauksia länsimaisista filosofioista itämaisiin opetuksiin, maailmankaikkeuden laeista noitarituaaleihin, parantavista kristalleista meditaatioon. Jokaisella näistä on yksi päämäärä: löytää tie selkeyteen, vaurauteen ja onnellisuuteen. Toisin sanoen mielenrauhaan ja sisäiseen tasapainoon.

Löytääksemme tasapainon elämässä sielu tarvitsee rakkautta ja onnellisuutta. Henkisen opastuksen avulla sinäkin voit kokea, miten näkyvän maailman ulkopuolinen maailma voi tuoda rakkautta ja onnea elämääsi ja miten voit saavuttaa sisäisen tasapainon taivaan energioiden avulla. Ota yhteyttä henkiseen neuvonantajaan ja koe oma mielenrauhasi!


Mikä AstralTV on?

AstralTV on yksi luotettavimmista ennustustulkintoja tarjoavista verkkoyhteisöistä. ASTRALTV on jo yli 8 vuoden aikana tehnyt tuhansia ennustuksia puhelinkonsultaatioiden kautta. Se on auttanut monia löytämään tiensä onnellisempaan elämään ja parantamaan elämän laatua. Tarjoamme paljon enemmän kuin ennustamista, meiltä saat tukea ja neuvoa elämän sinulle tärkeisiin kysymyksiin. Mielenrauha, tasapainoinen elämä ja onnellisuus ovat vain puhelinsoiton päässä.

TYli 40 selvännäkijän, astrologin, unien tulkitsijan ja henkisen neuvojan joukosta löydät varmuudella sinulle sopivan selvännäkijän. Soita yhdelle luotettavimmista ja omistautuneimmista meedioistamme jo tänään! Kaikki keskustelut ovat luottamuksellisia, ja voit puhua ongelmistasi mahdollisimman turvallisella tavalla ilman, että ne joutuvat asiattomien korviin. Palvelumme on luottamuksellinen ja turvallinen, saat suorat vastaukset todellisilta meedioilta, 100% tyytyväisyys!

 
Suomen parhaat näkijät ovat tavoitettavissa ja tekevät tulkintoja puhelimitse 24/7.
0700 03445
Puhelun hinta: 3,58€/min + pvm Sinua veloitetaan vasta päästyäsi tulkitsijalle
Eva Maria
Alanumero:
 
Inka
Alanumero:
 
Sarita
Alanumero:
 
Kristiina
Alanumero:
 
Heidi
Alanumero:
 
Sanna Swan
Alanumero: